Sziasztok!
Arra gondoltam, ide lehetne gyűjteni az ötleteket arról, hogy ki mit szeretne az osztálytalálkozón.
Amin mostanában legtöbbet töprengek: milyen kaják legyenek? Csináljuk-e magunk (bogrács, grill adott, csak elszánt szakácsok és kukták kellenek) vagy rendeljük előre?
A terep-előkészítő munkálatokkal, jelentem, jól állunk: már készül a kerítésünk, amin hosszú évek böjtje után végre lesz igazi, működő csöngő!!! Szóval be tudtok jönni... de utána mi legyen?
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztalytalalkozo2009.blog.hu/api/trackback/id/tr811030629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muzsa 2009.04.06. 19:43:03

Úgy emlékszem, hogy korábban egyszer mán ajánlkoztunk a Verával, hogy a kajakészítésbe beszállunk... vagy lehet hogy csak én, de én mindenképpen, ha sk készülne az ennivaló...
Bográcsozás is jó, vagy a grillezés, mármint nekem isteni emlékeim vannak a nálatok elfogyasztott bográcsozott és grillezett kajákról...

nagybalázs 2009.04.10. 16:03:15

Szerintem is házikoszt legyen. Bogrács vagy grill vagy minden egyszerre.+sör bor
A főzésbe beszállok én is!

Ottilia 2009.04.21. 09:27:21

Vigyek-e szögedi paprikát, meg egy kis mákói hágymát? :-)...Esetleg: házi pájinka?

celebesz 2009.04.21. 10:26:07

@Ottilia: POMPÁS ÖTLET!!!

Paprika, hagyma éppen akad (bár nem ilyen jófajta, azigaz), szóval ezek cipelésével nem terhelnélek... ellenberger ha a pálinkából tudnál hozni (akár az így felszabaduló hagyma- és paprikahelyen is), az csudálatos volna!!!! :D
De ez csak az én szavazatom...

celebesz 2009.04.21. 10:31:38

Jajés még egy dolog:
van-e valakinek kölcsönadhatós kerti szék gyűjteménye? Legjobb lenne a műanyag, mert abból sok is elég könnyen befér a kocsiba. (Pl. a találkozó előtt elmennék érte kocsival, és mondjuk másnap már vissza is tudnám adni - aznap este úgyse lesz kedv ilyesmivel foglalkozni.)
20 székünk van, és kb. mégegyszer ennyi kéne.

nagybalázs 2009.05.05. 18:36:02

@celebesz: Hú, de optimista vagy! Nem úgy tűnik, mintha 20 szék ne lenne elég...

Ungár Ági 2009.05.06. 19:11:36

@muzsa: Én sütök sütit... Jó? (Abban egész jó vagyok... asszem...)

hadi 2009.05.06. 19:13:12

Sziasztok,
az elmúlt 20 évben sikerült megtanulnom egyetlen recept elkészítését (meggyes pite)Na azzal én bizony tudok készülni. És vannak fotóim....hadi

Ronaaa 2009.05.07. 17:09:11

Sziasztok!
Először is köszönöm az eddigi szervezést!
Székeket ilyen számban csak összehajthatókat tudnék vinni (fém alap, műanyag ülőlap, fekete) jó lesz, kell?
Áron

celebesz 2009.05.08. 10:49:14

@Ronaaa: nagyon jó lesz, kellenek a székek!!! De csináljuk úgy, hogy én elmegyek értük valamikor korábban, és aztán másnap v. kicsit később visszafuvarozom, hogy ez a szállítmányozás ne legyen akadálya a találkozó felhőtlen mulackájának! Sztem amúgy se gyertek kocsival!!!

petofanni 2009.05.11. 11:21:13

Sütisütést én is szívesen vállalok,és ha sokan leszünk,akkor még talán el is fog fogyni!Viszont azt még nem látom át,hogy ha nem kocsival megyünk,akkor vajon hogy?Mert hát én baromi messze lakom...Persze értem a miértet,csak nem látom a mikéntet!(HŰ!)

celebesz 2009.05.11. 12:01:23

@petofanni: hát, bkv: a Keletitől kb. 25 percre lakom, a Mexikói kisföldalatti-végződéstől 20 percre. De persze biztos lesz olyan, aki minden józan megfontolás ellenére kocsival jön, velük is lehet tárgyalni.

celebesz 2009.05.11. 12:04:32

Süti: jöhet minden mennyiségben, főleg ha esetleg akadna olyan, aki sós sütit is tud.... De jöhetnek még mindenféle krémek is, amiket a bográcskajáig+utána nassolhatnánk kis kenyérkékkel: padlizsánkrém, körözött, tojáskrém... stb. Hm?

petofanni 2009.05.14. 11:01:28

Na jó,akkor én vállalok egy-egy adag tonhal-, és padlizsánkrémet,meg egy tepsi zserbót,de akkor nem(!) segítek a főzésben,mert azt utálok!Ez így O.K.?

kadarildi 2009.05.22. 12:29:28

@celebesz: Minden józan megfontolás ellenére a kocsit választom, és szívesen elviszek bárkit, aki Veresegyháztól Pestújhelyig útba esik,különösen,ha ismeri az utat,mert én mindig csak a 67-es villamossal mentem hozzátok.és soha nem Veresegyházról. Egyetlen feltétel: a vezetési stílusomat kérem tiszteletben tartani.

celebesz 2009.05.22. 15:26:44

@kadarildi: majd rajzolok neked térképet!!! VAGY kijössz egyszer még oszttali előtt - csakiskizárólag az útvonal begyakorlása végett! ;)

kadarildi 2009.05.23. 20:55:12

@celebesz: OK, köszi, a többit akkor majd privátim megdumcsizzuk.-:)

Verzi 2009.06.15. 07:38:48

Krémeket én is vállalok, sós sütit is, néhány székem is van, és szerintem inkább bográcsban főzzünk valamit, mint grillezzünk, sok embernél kevésbé munkás. Ja, és mert Emő még nem dicsekedett el vele, ezért én most jelentem: nemcsak kerítés van, hanem már fű is!

muzsa 2009.06.28. 21:52:55

szerintem is inkább bogrács legyen! de valahogy eltűntek a népek, biztos mindenki nyaral már. ? pedig közeleg az időpont... :)

balazslaci 2009.07.17. 13:49:59

@muzsa: 1. nekem teljesen mindegy, mi lesz a kaja, csak hadd csinálhassam én is: szal bejelentkezem az operatív brigádba.
2. piával mi a terv? hozzon mindenki? vagy közösen intézzük, oszt a kajával együtt osztozkodunk a költségeken? Ha az utóbbi, akkor bízzátok csak ide.

celebesz 2009.07.19. 10:07:10

@balazslaci: a piáról azt gondoltam, hogy lesz egy jóadag alap: ásványvíz, üdítő, sör, bor - hogy nagy bajba ne kerüljünk; de annak semmi akadálya, hogy efölött mindenki hozzon, amit szeret - meg amit ééééén szeretek, mint pl. sejthetően Otti pálinkája :)
süti beállítások módosítása