Kb. egy hónapja kezdtük

 2009.02.03. 14:16

Úgyhogy számot adok:

22 fő megvan, itt van: regisztrált, és ha ugyan nem is ír mindenki, de remélhetőleg olvas :) Juhhééé, ez tök jó!

A lentebb említett 6 csajszit továbbra is keressük - bár Dóra elvileg megkerült, csak még nem tudom az emilcímét.

Aztán pedig van az a 11, akit emilen elértem (többekkel külön leveleztem is), mégsincsenek itt regisztrálódva (vagyis nem látják az összes bejegyzést, pl. ahol az időpontról/helyszínről beszéltünk). Nekik most írok új levelet, de ha összefuttok velük, presszionáljatok ti is: Nóra, Dávid, Andi, GJudit, Lilu, Kriszta, KKata, Erzsi, Otti, Edit, Csaba.

És eddig úgy állunk, hogy az időpont aug. 19, szerda.
A helyszín pedig egyelőre XV. ker, Pestújhely, nálunk (legalábbis amíg jobb ajánlat vagy heves ellenkezés nem üti fel a fejét).

PS: Dávid! Te ráadásul kommentezel is - mégsem vagy regisztrálva...

A bejegyzés trackback címe:

https://osztalytalalkozo2009.blog.hu/api/trackback/id/tr24920226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bilkei 2009.02.05. 06:49:28

Pedig regisztráltam magam...

szika 2009.02.10. 21:48:03

Üdv Mindenkinek!
Nagyon jó olvasni a kommenteket és nézegetni a képeket. Ti tudtátok, hogy a Bazsinak van egy kisfia? Most beszéltem vele és megígértem, hogy ezt megkérdezem.
A Kósa Juci telefonszámát most küldtem el az Emőnek.
Marika nénit kérdezzem az aug.19-ről?

celebesz 2009.02.11. 13:38:20

@szika: Hali itt a blogon! :)
Igen, sztem Marika néninek mindenképp szólj, lécci!!!!!
Köszi Juci telóját, utolértem, mindjárt itt is lesz a blogon!

lilu71 2009.02.27. 15:29:32

Na, sziasztok! Megérkeztem én is...

muzsa 2009.02.27. 15:47:57

A Lilu is megvan csak én elbénáztam valamit, bocsánat :(
süti beállítások módosítása