Új bejegyzés

 2009.02.02. 12:54

Találkoztam egy dán fickóval, aki a 40 éves érettségi találkájára készül. Náluk úgy megyen a szervezés, hogy minden találkozón kiválasztanak két embert, aki a következő szervezője lesz. És ha valakinek az öt év alatt változik a címe/telefonszáma/emilcíme, az maga, magától lejelenti ennek a kettőnek a változást. Édes élet.

Nálunk viszont az a helyzet, hogy róluk még mindig semmit nem tudok:

Kósa Judit - megkerült!
Rózsa Judit
Szántai Orsolya - megkerült!
Szántó Eszter
Szécsi Júlia
Tóth Dóra

Segítsetek, lécci! Köszi.

PS: fotókat meg küldjetek nekem emilben, rakom fel azon nyomban! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://osztalytalalkozo2009.blog.hu/api/trackback/id/tr50918013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bilkei 2009.02.02. 18:54:30

Dórának én már szóltam. Kós Juci fenn van az iwiwen!Csoki

celebesz 2009.02.03. 10:29:43

@Bilkei: Juci elvileg fenn van, de a három hete küldött levelemet ki se bontotta: azóta nem járt ott :(
És Dórához nem tudsz egy emilcímet véletlenül?

balazslaci 2009.02.03. 12:07:28

Emő! Sajna, a hiányzókról én sem tudok többet, de akik nem hiányzók, mind visszajeleztek neked? Vagy további aknamunkára is szükséged van? ha igen, bízd csak ide!

petofanni 2009.02.03. 18:57:53

Kósa Jucinak én is küldtem levelet az iwiw-en már hetekkel ezelött,de nyilvánvalóan nem egy lelkes iwiwező.Viszont nem kéne esetleg megkérni a Szikát,hogy kérjen egy elérhetőséget a Jucihoz az anyukájától(aki tudtommal még mindig tanít a Radnótiban)?Vagy ez hülyeség?A többi hiányzóról nekem se sikerült megtudni semmit sajna...

celebesz 2009.02.04. 06:13:38

@petofanni: megtörtént az is... várom Szika válaszát.
süti beállítások módosítása